فروشگاه شهرک قائمیه نایین(ارغوان)

فروشگاه مواد غذایی ارغوان

فروشگاه شهرک قائمیه نایین(ارغوان)

فروشگاه مواد غذایی ارغوان

ارزان بخرید

نائین شهری در استان اصفهان است که وسیعترین شهرستان استان اصفهان و از بزرگترین شهرستانهای ایران به حساب می آید یکی از ویژگی های این شهر وجود آثار تاریخی گوناگون در این شهر است

ساعت کار فروشگاه
10تا12
16تا19

ضروریات تدوین یک رزومه

  • شغلی را که برای آن درخواست می‏‌دهید، به خوبی بشناسید. تحقیق کنید که چه دانش و توانایی‏‌هایی برای انجام این شغل لازم است.
  • توانایی‏‌ها و مهارت‏‌های خود را فهرست کنید و مواردی را که با زمینه‏ شغل مورد نظر هم‏خوانی دارد، در متن مقدمه بنویسید.
  • سوابق کاری مرتبط خود را ذکر کنید. برای کسانی که سابقه‏ شغلی ندارند، اشاره به کارهای داوطلبانه‏ مرتبط نیز مفید است.
  • مدارک، مجوزها و گواهینامه‏‌های مرتبط خود را بنویسید.

راهنمای گام‌به‌گام نوشتن رزومه برای افراد بی‌سابقه

مثال:

«دستیار امور دفتری با تجربه‏ یک ساله در ارائه‏­ بی‌نقص گزارش‏‌ها، حفظ و نگهداری اطلاعات، اداره‏ امور دفتری و با روحیه‌‏ کار تیمی و روابط عمومی قوی. دارای مدرک فوق­‌دیپلم حسابداری و مهارت کاربری نرم‌افزارهای Office. علاقه‏‌مند به استفاده از دانش، تجربیات و مهارت‏‌های خود در مدیریت امور دفتری شرکت شما.»

پس از نوشتن یک پیش­گفتار عالی، زمانی که از به دست آوردن توجه ارزیابی‌کنندگان مطمئن شدید، نوبت به انتخاب فرم و تدوین دیگر بخش‏‌های رزومه می‏‌رسد. برای نوشتن رزومه می‏‌توانید از قالب‏‌های آماده و یا نرم‏‌افزارهای مخصوص استفاده کنید اما نیازی نیست که خود را به فرم‏‌های موجود محدود کنید. به خاطر داشته باشید که رزومه‏ شما معرف شخصیت، دانش و توانایی‏‌های شما است. دقت در جزئیات باعث می‏‌شود حرفه‌‏ای و جدی به نظر برسید. به همین دلیل شیوه‏ تدوین آن اهمیت بسیاری دارد.

در تمام متن از تنها یک فونت رایج رسمی و اداری، مانند Tahoma، با سایز قلم دوازده یا سیزده استفاده کنید و از هایلایت کردن متن با رنگ‏‌های متفاوت بپرهیزید. متن خود را به دقت ویرایش کنید. وجود غلط‏‌های املایی، نگارشی و ویرایشی تأثیرگذاری رزومه‏ شما را به شدت کاهش خواهد داد. دقت داشته باشید که تمامی اطلاعات مورد نیاز را به ترتیب اهمیت در متن رزومه‏ خود بیاورید. برای افراد کم تجربه یا بی‏‌تجربه دو یا سه صفحه رزومه کافی خواهد بود.

بخش‌های مختلف یک رزومه استاندارد

هر رزومه شامل چند بخش اساسی است که به آن­ها می‏‌پردازیم:

  • اطلاعات تماس: آدرس پست الکترونیکی، شماره‏ی تماس ثابت، شماره‏ی تماس همراه و آدرس خود را در قسمت ابتدایی رزومه قرار دهید تا کارشناسان شرکت به راحتی آن را ببینند و یادداشت کنند. این اطلاعات را کاملاً دقیق وارد کنید. توجه داشته باشید که در صورت بروز اشتباه در این بخش، فرصت مصاحبه را از دست خواهید داد.
  • سوابق تحصیلی: این بخش سرمایه‏ اصلی کسانی است که تجربه‏ کاری زیادی ندارند. مدارک تحصیلی دانشگاهی و پایان‏‌نامه یا پروژه‏ پایانی خود را با ذکر دقیق عنوان و تاریخ در این بخش درج کنید. سوابق تحصیلی شامل دست­اوردها، عناوین، جوایز و افتخارات علمی نیز می‏‌شود.
  • سوابق تألیف: در صورتی که کتاب یا مقاله‏ چاپ شده‏ای دارید، با استفاده از روش‏‌های منبع‌نویسی به آن­ها اشاره کنید.
  • سوابق کاری: در این بخش به تمامی مسئولیت‏‌های شغلی که تا به حال بر عهده داشته‏‌اید بپردازید. فعالیت‏‌های داوطلبانه و شرکت در گروه‏‌های پژوهشی نیز می‏‌توانند جزو سوابق کاری محسوب شوند. زمینه‏‌های کاری قبلی، هرچند به شغلی که اکنون برای آن درخواست می‏دهید نامربوط باشند، اطلاعاتی از شخصیت، توانایی و مهارت‏‌های شما ارائه می‌‏دهد. اطلاعات کامل مشاغل قبلی خود را نیز ذکر کنید. اطلاعاتی مانند سمت، تاریخ شروع و پایان همکاری، شماره‏ تماس و آدرس محل کار.
  • مهارت‏‌های کامپیوتر: اگر در استفاده از نرم‌‏افزارهای خاصی مهارت دارید، آن‌ها را در این بخش لیست کنید.
  • زبان‏‌های خارجی: زبان‏‌های خارجی و حدود تسلط خود به آن‌ها را در این بخش ذکر کنید.
  • مراجع: نام و اطلاعات معرف‌ها در این بخش گنجانده می‏‌شود. افرادی مانند مدیر، سرپرست و یا استاد و مشاور که می‏‌توانند درباره‏ توانایی‏‌های شغلی و علمی شما اظهار نظر کنند. قبل از وارد کردن نام افراد در این لیست، از آن­ها اجازه بگیرید.

منبع سایت فرا درس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی